بلاگ

ایده‌های خلاقانه برای تزیین اتاق زایمان

تزیین اتاق زایمان

بعضی وقت‌ها با انجام کارهای ساده و خلاقانه می‌توان روزهای خاصی را زیباتر و خاطره‌انگیزتر کرد و کاری کرد که با یادآوری آن روزهای زیبا تحمل سختی‌های زندگی آسان‌تر شود. تزیین اتاق زایمان در روز تولد نوزاد یکی از اقدامات جذاب و به‌یادماندنی برای شیرین‌تر ساختن لحظه تولد نوزادان است. این کار ممکن است در نگاه اول ساده و بی‌مورد به نظر برسد اما شادی که مادر پس از سپری کردن لحظات سخت زایمان با مشاهده این تزیینات حس می‌کند، قابل‌مقایسه با هیچ‌چیز نمی‌باشد.

تزیین اتاق زایمان همان اندازه که شیرین و لذت‌بخش است، نیازمند دقت، ظرافت و ذهنی خلاق است. اینکه بدانید چیدمان اتاق را به چه صورتی انجام دهید و یا از چه طیف‌های رنگی استفاده نمایید ازجمله مسائلی است که نیازمند دقت و توجه می‌باشد. برای باین کار نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست و با استفاده از چند بادکنک، استیکر، ریسه‌های رنگی، روبان، گل‌های طبیعی و… می‌توانید اتاق مادر و نوزاد را به زیباترین شکل تزیین نمایید.

ایده تزیین اتاق زایمان

یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی هر پدر و مادری روز تولد فرزندانشان است. بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند این روز را با به‌کارگیری ایده‌های خلاقانه تزیین اتاق زایمان زیباتر و خاطره‌انگیزتر سازند. برای تزیین اتاق زایمان می‌توانید از ایده‌های گوناگونی استفاده کنید…مثلاً با خرید تعدادی بادکنک‌های هلیومی یا فویلی در اندازه‌های گوناگون و با استفاده از کاغذ رنگی و روبان می‌توان اجزای داخل اتاق زایمان را به شکل جذابی دیزاین کرد و باعث شادی و رضایت خاطر مادر و نوزاد شد.

همچنین بخوانید : آشنایی با اصول تزیین اتاق نوزاد

لازم است که رنگ‌های آرامش‌بخش را بشناسید و فضای اتاق را با رنگ‌های ملایمی همچون آبی روشن، سبز، یاسی، صورتی، گلبهی و… تزیین نمایید. با استفاده از این رنگ‌ها مادر و نوزاد پس از سپری کردن لحظات سخت زایمان، احساس آرامش و مسرت خواهند کرد.

تزیین اتاق زایمان

تزیین اتاق زایمان نوزاد دختر

طراحی و تزیین اتاق زایمان نوزاد دختر یکی از زیباترین تجربیات است و بسیاری از پدر و مادرها با شور و شوق فراوانی اقدام به دیزاین و ایده پردازی برای اتاق زایمان می‌کنند. برای تزیین هرچه بهتر اتاق بچه و مادر بهتر است ابتدا تم رنگ موردعلاقه خود را انتخاب نمایید؛ مثلاً برای اتاق نوزاد دختر بهترین رنگ‌ها، رنگ‌هایی از خانواده سفید، صورتی، یاسی و… است.

همچنین بخوانید : نکات مهم در مورد خرید سیسمونی نوزاد

تزیین اتاق زایمان نوزاد پسر

با به دنیا آمدن فرزند پسر همه پدر و مادرها دوست دارند بهترین امکانات و شرایط را برای فرزند تازه متولد شده خود فراهم کنند. تزیین اتاق زایمان نوزاد پسر نیز یکی از همین اقدامات است. انتخاب رنگ و تم مناسب برای نوزادان پسر اهمیت زیادی دارد. به‌طوری‌که بخش مهمی از زیبایی و جذابیت تزیین اتاق به رنگ‌های منتخب شما بستگی دارد.
بهترین رنگ‌ها برای پسر رنگ‌های آبی، سبز و قرمز می‌باشند. به‌طوری کلی باید دقت کنید که رنگ‌های انتخابی شما با سایر وسایل اتاق همخوانی داشته باشد. چراکه با در نظر گرفتن این نکته کار تزیین اتاق زایمان برای شما راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد.

و در پایان این‌که بهتر است اولین کاری که انجام می‌دهید انتخاب رنگ مناسب بر اساس جنسیت نوزاد شما باشد. پس از انتخاب رنگ می‌توانید انواع بنر، پوستر، بادکنک، روبان و سایر وسایل تزیینی موردنظرتان را خریداری کرده و اتاق زایمان مادر و نوزاد را به زیبایی تزیین نمایید.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =