بلاگ

نکات مهم در مورد خرید سیسمونی نوزاد

خرید سیسمونی نوزاد

خرید سیسمونی نوزاد یکی از زیباترین تجربیات والدین است. بااین‌وجود لازم است هنگام خرید سیسمونی هوشمندانه تصمیم‌گیری کرده و بر اساس یک چک‌لیست سیسمونی اقلام موردنظرتان را خریداری کنید. با این کار می‌توانید پروسه خرید سیسمونی نوزاد را مدیریت کرده و از پرداخت هزینه‌های اضافی پیشگیری نمایید.

خرید سیسمونی نوزاد

به‌طورکلی اقلام تشکیل‌دهنده سیسمونی نوزاد به 7 دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

1- لباس و پوشاک نوزاد

2- لوازم بهداشتی و مراقبتی

3- اسباب‌بازی و لوازم سرگرمی

4- وسایل حمل‌ونقل نوزاد (کالسکه و کریر)

5- سرویس خواب کودک (تخت و کمد)

6- وسایل تغذیه نوزاد

7- لوازم ایمنی نوزاد

خرید سیسمونی نوزاد

لباس سیسمونی نوزاد

امروزه لباس‌های سیسمونی نوزاد در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب در بازار وجود دارد؛ اما نکته مهمی که باید هنگام خرید پوشاک نوزاد در نظر بگیرید، راحتی و نیازهای خاص نوزادان است. لباس‌های سیسمونی نوزاد از سایز صفر که مخصوص نوزادان تازه متولدشده تا یک‌ماهه است، شروع می‌شود. به‌طورکلی افراد باتجربه توصیه می‌کنند که خرید بیش‌ازحد لباس‌های سایز صفر کار بیهوده‌ای است؛ زیرا این لباس‌ها تنها در یک یا حتی دو هفته اول پس از تولد قابل‌استفاده می‌باشند و پس از مدتی سایز آن‌ها برای کودک کوچک می‌شود.

خرید سیسمونی نوزاد

پس بهتر است چند دست لباس سایز 1،2 و 3 تهیه کنید زیرا کودکان زیاد لباس عوض می‌کنند و برای داشتن لباس تمیز چند دست از هرکدام لازم است.

یکی از نکات مهم در رابطه با خرید لباس سیسمونی نوزاد در نظر گرفتن جنسیت بچه است. لازم است بدانید حتی نتایج سونوگرافی می‌توانند جنسیت نوزاد را اشتباه نشان دهند؛ بنابراین بهتر است برای نوزادتان لباس‌هایی با رنگ‌های متنوع تهیه نمایید و فکر نکنید دخترها حتماً باید صورتی بپوشند و پسرها آبی. هنگام خرید پوشاک سیسمونی نوزاد انتخاب رنگ‌های شاد و روشن را فراموش نکنید.

خرید سیسمونی نوزاد

یکی دیگر از اقلام ضروری سیسمونی نوزاد زیرپوش است. بهتر است چند دست زیرپوش نخی سایز صفر تا سه خریداری کنید. این زیرپوش‌ها یکی از کاربردی‌ترین انواع لباس برای نوزادان هستند. با استفاده از زیرپوش‌های نخی پهلوهای کودک شما پوشیده شده و سرما نمی‌خورند؛ بنابراین هنگام خرید سیسمونی نوزاد حواستان باشد که زیرپوش‌های نخی را از قلم نیندازید.

همچنین بخوانید : جنس لباس کودکان باید از چه نوع پارچه‌ای باشد؟

لباس نوزادی دخترانه و پسرانه

هنگام خرید لباس سیسمونی نوزاد به‌جای انتخاب رنگ‌های تند بهتر است سراغ رنگ‌های روشن و ملایم بروید. همچنین سعی کنید بجای انتخاب رنگ‌های متضاد، رنگ‌های هم‌خانواده و طیف‌های مختلف یک رنگ را مورداستفاده قرا دهید. سعی کنید به‌تناسب رنگ‌های سرد مانند سبز و آبی و رنگ‌های گرم مانند نارنجی و قرمز بکار ببرید و آن‌ها را در کنار رنگ‌های خنثی استفاده نمایید.

خرید سیسمونی نوزاد

خرید لباس نوزادی یکی از اولین خریدهای کودکان تازه متولدشده است. ست‌های نوزادی در دودسته دخترانه و پسرانه وجود دارند. مهم‌ترین نکته در هنگام خرید ست لباس سیسمونی نوزاد توجه به مرغوبیت و حساسیت‌زا نبودن جنس لباس می‌باشد.

خرید سیسمونی نوزاد

امروزه انواع مختلفی از ست لباس نوزادی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع وجود دارد. رایج‌ترین ست‌های نوزادی عبارت‌اند از:

ست دو تکه

این ست شامل دو مورد از پرکاربردترین لباس‌های نوزادان است که در قالب‌ها و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسد. برخی از ست‌های دوتکه شامل پیراهن و شورت، هودی و شلوار، تی‌شرت و شلوار، سرهمی و بادی و… می‌باشند و شما می‌توانید برحسب نیاز کودکتان آن‌ها را خریداری نمایید.

ست سه‌ تکه

ست سه‌تکه یکی از انواع پرطرفدار لباس سیسمونی نوزاد است که معمولاً علاوه بر تکه پوشاننده پا و بالاتنه مانند بلوز و شلوار، شامل تاپ و شورت، سارافون و تی‌شرت و یک کلاه، پیشبند و دستکش نیز می‌باشد.

خرید سیسمونی نوزاد

 معروف‌ترین برندهای لباس نوزادی

امروزه برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ای در سراسر جهان وجود دارند که بهترین پوشاک سیسمونی نوزاد را به بازار عرضه می‌کنند. از معروف‌ترین برندهای خارجی تولیدکننده ست لباس سیسمونی نوزاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتون (Koton)
  • مانگو (Mango)
  • ال سی وایکی کی (LC WAIKIKI)
  • ارکسترا (Orchestra)
  • و…

همچنین بخوانید : لیست کامل سیسمونی بچه پسرانه و دخترانه

خرید سیسمونی نوزاد

لباس نوزادی ارزان‌ قیمت

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی برای خرید سیسمونی نوزاد وجود دارد؛ اما نکته مهم توجه به کیفیت و مرغوبیت اجناس می‌باشد؛ زیرا پوست بدن نوزادان تازه متولدشده بسیار حساس است و استفاده از لباس و وسایل بی‌کیفیت سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد؛ بنابراین کیفیت و مرغوبیت جنس لباس کودک بسیار حائز اهمیت است. پس بهتر است وسایل سیسمونی نوزاد و ست لباس‌های فرزندتان از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده خریداری نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =