بلاگ

آشنایی با خلاقانه‌ترین انواع ایده عکس نوزاد

ایده عکس نوزاد

عکس‌برداری از کودکان یکی از کارهای لذت‌بخش همه پدر و مادرهاست. ایده پردازی در عکاسی از کودکان شامل استفاده از امکانات و فضای موجود به بهترین شکل ممکن است. با بهره‌گیری از ایده عکس نوزاد می‌توانید لحظات شیرین و تکرار نشدنی را از کودک دلبندتان ثبت نمایید.

بهترین و حرفه‌ای‌ترین عکاسان جهان با تمرین و پشتکار به موفقیت رسیده‌اند. شما نیز می‌توانید با تکرار عکس برادری و به‌کارگیری انواع ایده عکس نوزاد در این مسیر پیشرفت کنید.

اکثر پدر و مادرها پس از به دنیا آمدن فرزندشان تا چند روز هیجان‌زده هستند و تعداد زیادی عکس از کودکشان می‌گیرند سپس هیجانشان کاهش پیدا می‌کند و ایده عکس نوزاد و خلق تصاویر جدید را فراموش می‌کنند. درحالی‌که نوزادان در حین رشد تغییر می‌کنند و هرروز و هر هفته نسبت به روزها و هفته‌های قبل متفاوت به نظر می‌رسند؛ بنابراین یادتان باشد که ایده عکس نوزاد را فراموش نکنید و به‌طور مرتب از کودک خود عکس‌برداری کنید؛ زیرا پس مدتی با مشاهده عکس‌ها و تغییرات ایجادشده شگفت‌زده خواهید شد.

یکی از نکات مهم در زمان عکس‌برداری از نوزاد توجه به دمای اتاق است. حواستان باشد که دمای محیط را متناسب با نوع لباس کودک تنظیم نمایید و اگر قصد دارید از ایده عکس نوزاد بدون لباس استفاده نمایید لازم است دمای محیط کمی گرم‌تر از دمای عادی اتاق باشد تا خدایی نکرده کودک شما سرما نخورد.

برای عکس برادری از نوزاد لازم نیست اطراف خود را شلوغ نمایید. شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های خلاقانه و تزیینات ساده شیک بهترین عکس‌ها را از فرزند خود بگیرید.

ایده عکس نوزاد با میوه

یکی از بهترین ایده‌ها برای عکس‌برداری از کودکان استفاده از میوه‌های مختلف است. ایده عکس نوزاد با میوه از ایده‌های ساده اما فوق‌العاده جذاب می‌باشد که با استفاده از آن دیگر لازم نیست کودک خود را به آتلیه ببرید.

همچنین بخوانید : لیست کامل سیسمونی بچه پسرانه و دخترانه

برای این کار می‌توانید از انواع میوه‌ها برای تزیین زمینه عکس استفاده کنید. شما می‌توانید میوه‌های موردنظر خود را با توجه به فصل انتخاب نمایید. به‌عنوان‌مثال برای فصل تابستان از میوه‌های تابستانی مانند توت‌فرنگی، گیلاس، هندوانه یا گل‌های آفتابگردان استفاده کرده و در فصل پاییز و زمستان برگ‌های درخت‌های پاییزی و میوه‌های زمستانی و پاییزی مانند انار، خرمالو، پرتقال و … را برای خلق تصاویر هنری و زیبا بکار ببرید.

ایده عکس نوزاد

ایده عکس نوزاد با حوله

یکی دیگر از ایده‌های شیرین و دوست‌داشتنی برای عکس‌برداری از نوزاد استفاده از حوله است. شما با به‌کارگیری خلاقیت خود می‌توانید مدل‌های جالب و متنوعی را با وسایل ساده‌ای همچون حوله به وجود آورید. تنها کافی است خوب به اطراف خود نگاه کرده و تجسم کنید که چه ترکیب هنری را می‌توان با استفاده از وسایل روزمره به ایجاد کرد؟

همچنین بخوانید : آشنایی با اصول تزیین اتاق نوزاد

ایده عکس نوزاد با بادکنک

از دیگر روش‌های خلاقانه عکاسی از نوزاد استفاده از انواع بادکنک‌ها می‌باشد.  جالب است بدانید که یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای عکس‌برداری از ماه گرد کودک، اضافه کردن یک بادکنک برای هرماه است. به عبارتی شما بزرگ شدن فرزندتان را اضافه کردن بادکنک در عکس، به تصویر می‌کشید. همچنین با بزرگ‌تر شدن کودکتان می‌توانید هنگام عکس‌برداری، بادکنک‌ها را به دستش داده و تصاویری زیبا و منحصربه‌فردی را خلق نمایید.

ایده عکس نوزاد

ایده عکس نوزاد با عروسک

بهترین ایده برای عکس‌برداری از نوزاد عکس ماه گرد است. به عبارتی شما از یک‌ماهگی تا یک‌سالگی فرزندتان را به‌صورت عکس در یک آلبوم جمع‌آوری می‌کنید و با این کار شاهد رشد و تغییرات شگفت‌انگیز کودکتان خواهید بود.

یک ایده جالب دیگر برای عکس‌برداری از کودک استفاده از اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های موردعلاقه کودک است. هرماه یکی از عروسک‌های ویژه فرزندتان را در هنگام عکس‌برداری در کنارش قرار دهید تا روند رو به رشد او در کنار عروسک بیشتر نمایان شود.

به‌عنوان‌مثال یک عروسک پارچه‌ای زیبا که خطری برای فرزندتان ندارد را انتخاب کرده، آن را کنار کودک قرار دهید و هرماه از آن‌ها عکس بگیرید. این روش یکی از بهترین روش‌ها برای جاودانه کردن لحظات خاطره‌انگیز و ثبت ماهانه رشد کودک شما در سال‌های اول زندگی است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =